Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

Martina Stamatia Seidel-Kontoú

Γράφει η Martina Stamatia Seidel-Kontoú

Martina είναι το χαϊδευτικό μου όνομα και Σταματία το βαπτιστικό μου. Seidel(Ζάηδελ) το επίθετο του μακαρίτη γερμανού συζύγου μου και Κοντού το πατρικό μου επίθετο.
Eίμαι συγγραφέας γερμανικής γλώσσας και παράλληλα ασχολούμαι με τη φωτογραφία. Στην ελληνική γλώσσα δυσκολεύομαι δυστυχώς πάρα πολύ, διότι έφυγα πιτσιρικούλα για Γερμανία (μόλις είχα τελειώσει το δημοτικό  σχολείο στην Παραμυθιά Θεσπρωτίας) απ΄ όπου και κατάγομαι. Τώρα έφθασα ήδη στά 70 και ακόμα είμαι μόνιμος κάτοικος Γερμανίας. Εδώ σπούδασα στα νιάτα μου - καθώς ανακάλυψα το ποιητικό μου ταλέντο - μερικά εξάμηνα λογοτεχνίας. (Absolventin der Hamburger Axel Anderson Fernstudium-Akademie). Έγινα μέλος διαφόρων συγγραφικών συλλόγων και σωματείων, λαμβάνοντας μέρος σε συγκεντρώσεις εργασίας και σε αμέτρητες ποιητικές εκδηλώσεις σε όλη την Γερμανία. Θέλω να πιστεύω με επιτυχία! Πάντως μολύβι και τεφτέρι δεν λείπουν ποτέ από τα χέρια μου, μα ούτε κι η φωτογραφική μηχανή. Το ένα συμπληρώνει το άλλο, όπως συνήθως και στις αναρτήσεις μου στο  Facebook.





 Να γιατί έγινα συγγραφέας, που είναι και η κυριότερη αποστολή της ζωής μου, όχι βέβαια για να καζαντίσω, ούτε σκοπό έχω να γίνω διάσημη, αλλά μόνο και μόνο για να προσφέρω ευρύτερα στην κοινωνία, αλλά και στον μεταγενέστερο κόσμο, κάτι το ίσως ωφέλιμο από την πηγή της αισιόδοξης γνώσης μου. Το ίδιο ισχύει και για κάθε μου φωτογραφία.

Να σας μεταφέρω και κάποιες σκέψεις στα ελληνικά ..Συγχωρέστε με για τυχόν λάθη που θα κάνω, καθώς όπως προείπα δυσκολεύομαι αρκετά στην ελληνική γραφή

TΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ Η ΒΑΣΗ ΚΑΙ Η ΠΗΓΗ 

Σύμφωνα και με την άποψη του Άλμπερτ Αϊνστάιν, η μόρφωση δεν εξαρτάται μόνο από τa πολλά δεδομένα που θα αποκτήσεις. Η μόρφωση είναι αποτέλεσμα της εκπαίδευσης του μυαλού που σκέφτεται! Χαίρε λοιπόν φιλομαθές κρανίο, ενυπάρχον μας δηλαδή σχολείο πρακτικής διδασκαλίας σε ολόκληρη του βίου μας την πορεία. Όπως οι γραμματιζούμενοι, τόσο και στου βίου μας την πορεία οι ευδιάθετοι μαθητές, λύσεις βρίσκουνε αρκετές! Όποιος δεν είχε την ευκαιρία επαρκώς γράμματα να μάθει, δεν πράττει απο την εμπειρία του σοβαρότερα απο τους γραμματιζούμενους λάθη. Ήδη με της μητρός το γάλα, μαθαίνουμε πράγματα μεγάλα. Από μωρό ο άνθρωπος λοιπόν μπορεί με τα πέριξ - κουτσά στραβά - να συνεννοηθεί: μαθαίνει να περπατήσει, να συλλαβίσει, να μιλήσει, να μετρήσει και να λογαριάσει, ώστε κορόιδο να μη μπορεί κανείς να τον πιάσει! Τι θα πεί αγράμματος? Μήπως το μορφωτικό σχολείο δεν εφευρέθηκε απ΄ του ανθρώπου το δημιουργικό κεφάλι?!!! Αδίδακτοι εκ φύσεως ασφαλώς δεν γεννηθήκαμε, παρόλο που στης μητρός την κοιλιά, μήτε γράμματα μάθαμε, μήτε σχολείο επισκεφθήκαμε. Αλήθεια, αλήθεια σας λέγω: Ο στερούμενος γραμμάτων γνωρίζει τη βάση, την πηγή, την έννοια και την αξία πολλαπλών πραγμάτων. Κατά φύσιν δύναται εμπρός και όπισθεν να κινηθεί κι απίθανο όρθιος ποτές να κοιμηθεί! Τι θα πεί αγράμματος? Ποιος λογικός δεν είναι ικανός, την λάμψη απ΄ το σκοτάδι να ξεχωρίσει και του μηχανισμού του το κίνητρο σωστά να χρησιμοποιήσει?! Εσένα φιλομαθές κρανίο σ' ανήκει πράγματι Βραβείο!!!


Martina Stamatia Seidel-Kontoú © by Martina Stamatia Seidel-Kontoú

TANZEN WIE DIE ENGEL IM KREIS
das erinnert mich
an einer e i n z i g a r t i g e n
Hochzeitsgeschichte,
von der ich alles noch genau weiß...,
denn es war die eigene "Traumhochzeit",
wo der Bräutigam sich einfach getraut,
vor aller Augen zu küssen die Braut !




                                           Repro-Photography & Hochzeitsvers:
                                           © by Martina Stamatia Seidel-Kontoú












Στα εγκαίνια της φετινής διεθνούς Έκθεσης Καλλιτεχνίας (C. A. R.) στις αίθουσες του  κτιρίου Welterbe Zollverein εδώ στο Essen, όπου ήμουν επίσημα καλεσμένη. Πίσω μου βλέπετε φωτογραφικά έργα τού Ολλανδού συναδέλφου μου Marek Zak.


LITERATUR INSPIRIERT & VERBINDET

Wer für die Welt schreibt,
Auf dem Foto:
Meine schreibfreudige Wenigkeit

dessen Geist ihr auch erhalten bleibt.
Von Homer bis Goethe und so weiter, seis Tiefsinniges oder Verse, 

die nur heiter.
Der literarischen Skala
gibt es auch sehr viele

die kaum jemand kennt,
da den Machern
nur das Profitable unter den Nägeln brennt.
Wer zum Beispiel kennt schon
Renate von Asadi, Lis Tinnefeld,
Wolfang H. Müller
oder meine schreibfreudige Person,
obschon wir uns die Finger wund geschrieben?
Dennoch sind wir der Sache treu geblieben!
Literatur inspiriert und verbindet.
Wohl dem, der den Zugang zu ihr findet!

και μερικές φοτωγραφίες από την συλλογή μου






















                                                                           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου