Κυριακή 11 Αυγούστου 2019

Ζαλίστηκα

Θα το βρείτε στο You Tube στην παρακάτω διεύθυνση
https://www.youtube.com/watch?v=lmEPpNwWxv0&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3g1EGhQ28BeYSaEuPc0ML41XHQonNLNyaYLtfLviDdB-UXzOBxl3whQC4

Στίχος: Απόστολος Πουτουλούδης 
Μουσική: Ιωάννης Αρβανιτάκης 
Συμμετέχει η Στέλλα - Περιστέρα Παλάζη 

Βγήκα μια βόλτα στο δρόμο… και σ’ αντίκρυσα. 
Φορούσες μαύρα γυαλιά, μίνι που σπάει καρδιά, 
ανταύγειες στα χρυσά σου μαλλιά... ξεμυαλίστηκα. 

Βήμα που βγάζει φωτιά,                  
χαμογελάς και στέλνεις φιλιά, 
σκιρτώ στη δική σου ματιά... ζαλίστηκα. 

Εσύ παιδί μου είσαι αλλιώς, αστέρι που δίνει το φως.
Εσύ παιδί μου είσαι αλλιώς, σωστός πειρασμός......είσαι αλλιώς.... 

Βγήκα μια βόλτα στο δρόμο… και σ’ αντίκρυσα 
σκορπούσες μια άλλη δροσιά, μεθούσε η γειτονιά...ξαναγεννήθηκα. Το φλογερό σου κορμί με τρελαίνει... η δική σου ματιά με μαγεύει να σε κάνω μια μέρα δική μου...τ΄ορκίστηκα. 

Εσύ παιδί μου είσαι αλλιώς, αστέρι που δίνει το φως. 
Εσύ παιδί μου είσαι αλλιώς, σωστός πειρασμός......είσαι αλλιώς.... 

Το βίντεο (Pencilmate's New Look! - New Pencilmation Cartoons for Kids) που έχει χρησιμοποιηθεί δεν έχει κερδοσκοπικό χαρακτήρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου