Δευτέρα 20 Ιουλίου 2020

Τρυφερή νοσταλγία



Τρυφερή Νοσταλγία
Μουσική / τραγούδι: Γιάννης Αρβανιτάκης
Στίχος: Απόστολος Πουτουλούδης    

Προβολή στο YouTube https://www.youtube.com/watch?v=ryE7F_vZ0WM


Απόψε ονειρεύτηκα
Αυγουστιάτικο φεγγάρι
δρόμους στενούς χωμάτινους
κι άγριες ανεμώνες
τις μαργαρίτες της βροχής
της άνοιξης τ΄ αηδόνια
την φτωχική μας γειτονιά
και τους παλιούς μας φίλους
τα βράδια τα αξημέρωτα
τα γέλια τα τραγούδια
την κάμαρα μας την μικρή
στους τοίχους τα δυο κάδρα
της καταχνιάς την θαλπωρή
του έρωτα τo υφάδι

Ό,τι σε σένα αγάπησα, φως της μεσογείου
μια νοσταλγία τρυφερή, δυο μάτια πελαγίσια
τα ηλιοβασιλέματα χρώματα της ψυχής μου
στις αναμνήσεις τις παλιές να ταξιδεύει ο νους μου

Απόψε ονειρεύτηκα
τ’ αλλοτινά μας πάθη
τις νύχτες που ξεχνιόσουνα
μέσα στην αγκαλιά μου
στα χείλη το νανούρισμα
στα μάτια το φιλί σου
το σφιχταγκάλιασμα
τα δακρυσμένα μάτια
την αποβάθρα του σταθμού
το τελευταίο αντίο
κατάρτια μεσοπέλαγα
το θρόισμα του ανέμου
της ξενιτιάς τις θάλασσες
καράβια να αρμενίζουν

Ό,τι σε σένα αγάπησα, φως της Μεσογείου
μια νοσταλγία τρυφερή, δυο μάτια πελαγίσια
τα ηλιοβασιλέματα χρώματα της ψυχής μου
στις αναμνήσεις τις παλιές να ταξιδεύει ο νους μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου