Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2021

Τα μάτια σου

Μέσα από το τραγούδι μας, θελήσαμε να ζωντανέψουμε τις δικές σας αναμνήσεις, τις όμορφες στιγμές που κρατάτε φυλαγμένες στο συρτάρι της καρδιάς σας. Το βλέμμα είναι η ωραιότερη φωτογραφική μας μηχανή και όσα κατά καιρούς αποθηκεύει, τα κουβαλάει για μια ζωή. Ο καθένας μας έχει να θυμάται, μέσα από κάποια μάτια, μια ιστορία αγάπης, μια εικόνα χαραγμένη στην μνήμη του, οποιαδήποτε κι αν είναι αυτή, να τον κρατάει συντροφιά στα ταξίδια του και όπως λέει και ένα γνωστό τραγούδι ,΄΄χωρίς αγάπη, πού θα πας στην μπόρα και στ' αγιάζι΄΄.

https://www.youtube.com/watch?v=E7yOEz1XuCo&fbclid=IwAR2HriLiLT8ty0VRGF2LCJiyfuGUcyDpITdf3tltGoLm6rpEgJONKxm__IY

Τα μάτια σου 
Στίχος Απόστολος Πουτουλούδης
Μουσική τραγούδι Γιάννης Αρβανιτάκης

των ματιών σου την εικόνα 
και το βλέμμα σου 
κράτησα για συντροφιά 
στα ταξίδια μου
 κράτησα για συντροφιά 
στα ξενύχτια μου 
να μ΄αγκαλιάζει στις σιωπές 
και στις ρωγμές του χρόνου 

Τα μάτια σου, αχ τα μάτια σου
 τα συναντώ ακόμα στης μοναξιάς μου τον βυθό 
στης ξενητιάς τα μέρη 
Τα μάτια σου, αχ τα μάτια σου 
τ΄ αναζητώ ακόμα 
τα καρτερώ στα βάσανα
στης ερημιάς πελάγη  

των ματιών σου την εικόνα  
κράτησα για να θυμάμαι 
σαν παλιά φωτογραφία 
στης καρδιάς μου το συρτάρι
 κράτησα για να θυμάμαι 
στο ταξίδι μιας ζωής 
όσα έχω αγαπήσει 
μέσα στο βλέμμα σου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου