Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2017

Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ)

ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΟΤΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΡΡΕΕ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ;

Θα ξεκινήσω κάπως διαφορετικά ..Κάποτε στην Ελλάδα με ειδοποίησαν πως κάποιος συχωριανός μου έπαθε ανακοπή καρδιάς την ώρα που οδηγούσε. Κανένας δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να δεί αν το θύμα αναπνέει ( έλλειψη ενημέρωσης).. Θυμάμαι τον είχα πάει στο νοσοκομείο, κάπου 25 χιλιόμετρα, για να διαπιστωθεί απλά θάνατος του. Εσείς ίσως να μην βρεθήκατε ποτέ σε κάποιο ανάλογο περιστατικό και μακάρι να μην χρειαστεί. Αν χρειαστεί, τι θα κάνετε?
Πόσο χρήσιμο είναι να γνωρίζουμε κάποιες βασικές ενέργειες διάσωσης..

Το άρθρο του αγαπητού μου φίλου και γιατρού Ιωάννη Αρβανιτάκη έρχεται να δώσει κατευθυντήριες οδηγίες για τέτοιες περιπτώσεις. Να γνωρίζετε τι πρέπει να κάνετε ..

Γράφει ο Ιωάννης Αρβανιτάκης  


ΣΩΣΤΕ ΜΙΑ ΖΩΗ!
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ - 1
Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ)
Φίλες και φίλοι,
εύχομαι να μην αναγκαστείτε ποτέ να παρέσχετε πρώτες βοήθειες σε κάποιον συνάνθρωπό μας που κινδυνεύει, αλλά...
ΣΚΕΦΘΗΚΑΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΟΤΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΕΡΡΕΕ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ;
Εδώ και καιρό ο αδελφός μου και ο φίλος μου ο Λάκης με παρωτρύνουν να γράψω δύο λόγια για τις πρώτες βοήθειες εν γένει. Το τελικό ερέθισμα μου το έδωσε ένα πρόσφατο περιστατικό που μου συνέβη στην Κρήτη.
Φιλοδοξώ πως θ’ αφιερώσετε λίγο από τον χρόνο σας, ελπίζοντας με το άρθρο μου αυτό να έχω προσφέρει ένα λιθαράκι στις γενικές ιατρικές σας γνώσεις. ‘’Κλικ’’ λοιπόν στο παρακάτω σύνδεσμο..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου