Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Η Ιθάκη μου


Προβολή στο Youtube




Η Ιθάκη μου
Στίχος: Ιωάννης Γιαννικόπουλος
Μουσική: Γιάννης Αρβανιτάκης




Θνητός ποτέ δε γνώρισε ποιο έχει πεπρωμένο 
και τι του έχει απόκρυφα η μοίρα φυλαγμένο 
Θνητός κι εγώ ταξιδευτής έψαχνα μιαν Ιθάκη
πότε ζερβά πότε δεξιά πηγαίνοντας το δοιάκι.
Ώσπου η μοίρα της ζωής όπως το είχε τάξει 
έφερε τη σκούνα μου στον όρμο σου να αράξει 

Σειρήνα αγγελόμορφη μεθυστική πλανεύτρα 
μάγισσα πεντάμορφη της μοίρας μου τοξεύτρα 
Σειρήνα αγγελόμορφη μεθυστική πλανεύτρα
καθήλωσες το δοιάκι μου κι έγινες η Ιθάκη μου 

Πόθος με πήρε αβάσταγος τις άγκυρες φουντάρω
κι αδύνατο είναι τώρα πια μακριά σου να σαλπάρω. 
Δεν μπόρεσα ν’ αντισταθώ σαν τον Οδυσσέα 
με σκλάβωσε η λάγνα σου του έρωτα η ρομφαία 
δε δέθηκα πισθάγκωνα σε σταθερό κατάρτι 
όλα τα λησμόνησα και σβήστηκ’ απ’ το χάρτη

Σειρήνα αγγελόμορφη μεθυστική πλανεύτρα 
μάγισσα πεντάμορφη της μοίρας μου τοξεύτρα 
Σειρήνα αγγελόμορφη μεθυστική πλανεύτρα
καθήλωσες το δοιάκι μου κι έγινες η Ιθάκη μου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου