Παρασκευή 9 Ιουνίου 2017

Πικροθάλασσα (επανέκδοση)

                Διεύθυνση στο Youtube        


Οι Διόσκουροι σας παρουσιάζουν την επανέκδοση της πικροθάλασσας.
Τώρα θα μου πείτε γιατί Διόσκουροι;
Για το όνομα ουδεμία ευθύνη φέρουμε! Την καλή μας την νονά να ρωτήσετε, την Έλσα Καραμπάτσα, η οποία είχε την φαεινή ιδέα να μας αποκαλέσει Διόσκουρους!
Να πούμε την αλήθεια μας άρεσε (άλλο που δεν θέλαμε) και το υιοθετήσαμε!
Ο Γιάννης, το παιδί θαύμα για όλες τις δουλειές (τραγούδι, μουσική), έκανε ένα καταπληκτικό φωτομοντάζ και μάλλον, θα είναι το σήμα κατατεθέν όλων των άλμπουμ που θα κυκλοφορήσουν για τα επόμενα εκατό χρόνια..
Ως γνωστόν οι Διόσκουροι (> Διός+Κούροι), ο Κάστωρ και ο Πολυδεύκης, ήταν παιδιά (δίδυμα) του Δία και της Λήδας και αδέρφια της ωραίας Ελένης.
Σύμφωνα με το μύθο, η Λήδα, από την ένωσή της με τον Δία, γέννησε δυο αβγά. Από το πρώτο γεννήθηκε η Ελένη, ενώ από το δεύτερο δύο δίδυμα αγόρια, οι Διόσκουροι.

Και σαν καλά παιδιά που είμαστε, ας της το αφιερώσουμε.
Με αγάπη!
Να αυτοσαρκάζεστε και να τραγουδάτε!
Αλήθεια, πόσα συναισθήματα δεν κουβαλάει η θάλασσα, η κάθε μας θάλασσα;
Αχ θάλασσα! Αχ θάλασσα!
Κουβαλάς τόση παράξενη ομορφιά,
μα και τόση πίκρα!...

Μουσική / Τραγούδι: Γιάννης Αρβανιτάκης
Στίχοι : Απόστολος Πουτουλούδης


Ήταν μια θάλασσα, μια γλυκοθάλασσα
που σε πήρε μακριά μου.
Και τώρα μάτια μου, μαύρα τα βράδια μου,
γκρίζες οι μέρες μου, τα όνειρά μου.
Έρημα βήματα, παραπατήματα,
άδειες οι ώρες μου και σκιερές

Ρεφραίν
Ουρανέ που κοιτάς, στην αγάπη μου να πας,
Ένα μήνυμα καρδιάς, μ’ ένα αστέρι στη γη,
Ουρανέ μου εσύ.

Ήταν μια θάλασσα, μια πικροθάλασσα,
γεμάτη κύματα και αμαρτήματα.
Και τώρα μάτια μου, μαύρα τα βράδια μου,
στεγνά τα χείλη μου, χωρίς δροσιά. .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου