Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2018

Ο κόσμος ο δικός μου

Μουσική: Ιωάννης Αρβανιτάκης 
Στίχος: Απόστολος Πουτουλούδης 

Προβολή στο You Tube

Τον κόσμο που φτιάξατε εσείς, σας τον χαρίζω
τον κόσμο που ονειρεύεστε εσείς, δεν τον γνωρίζω
διαγράφω όσα μου μάθατε εσείς και ξαναρχίζω 
ονειρεύομαι ένα κόσμο απλό και συνεχίζω
 τον δικό σας τον κόσμο, σας τον χαρίζω. 

Στον δικό μου τον κόσμο υπάρχουν παιδιά και κάτι ψυχές μόνες. 
Στον δικό μου τον κόσμο υπάρχουν πουλιά που κελαηδάνε γι’ αγάπη γλυκά. 
Στον δικό μου τον κόσμο υπάρχεις εσύ που την αγάπη την κάνεις γιορτή. 

Σε τούτο τον κόσμο τα μάτια στεγνά τα χείλη πικρά, τα όνειρα σβήνουν. 
Γδαρμένα κορμιά στων νυχιών σας τα βράχια στάζουν πόνο και αίμα. 
Πως μου ζητάτε λοιπόν εδώ να μείνω? 
Ονειρεύομαι ένα κόσμο απλό και συνεχίζω. 
Τον δικό σας τον κόσμο, σας τον χαρίζω.

 Οι εκόνες και οι σκηνές από το βίντεο που χρησιμοποιήθηκαν δεν έχουν κανένα κερδοσκοπικό χαρακτήρα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου