Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Σας τα μεταφέρω αυτολεξεί..

Σε ανοιχτή ακρόαση..
Τα άκουσε και μας τα μεταφέρει αυτολεξεί,
ο αγαπητός μας φίλος, Ιωάννης Γιαννικόπουλος..

    1...   08.04.2017  
Σας τα  μεταφέρω αυτολεξεί ..  Ιωάννης Γιαννικόπουλος
     το άκουσα μόλις πριν λίγο
     και σας το μεταφέρω αυτολεξεί...
     για χάρη σου ο τρελΑπρίλης εξακολουθεί να κάνει κρύο
     γιατί γνωρίζει πόσο πολύ σ’ αρέσει το " καιρός για δύο "...

                     
    2...  06.04.2017  
      είσαι ο ιδανικός εγκλωβισμός μου
      που μέσα του συντελείται
      η απελευθέρωσή μου...!


    3...  01.04.2017  
      είσαι ο Απρίλης μου
      η ζείδωρη απεγνωσμένη
      υπέροχη αγωνία της ζωής μου..!


   4...   29.03.2017  
       το άκουσα μόλις πριν λίγο,
       μα δεν μπορώ να βγαλω συμπέρασμα,
       και σας το μεταφέρω αυτολεξεί,
       για να βγάλετε εσείς συμπεράσματα...:
       Άνδ.: σ αγαπώ..!
       Γυν.: ........
       Άνδ.: σ αγαπώω...!
       Γυν.: ...........
       Άνδρ.: σ αγαπάωω...!
       Γυν.: ...τ άκουσα...
          



      5...  24.03.2017  

      είσαι η Ρώμη - είμαι η Ελλάς
      με κυρίευσες - σε κατέκτησα...!


     6...  16.03.2017  
      σας το μεταφέρω αυτολεξεί,
      για να το λάβετε σοβαρά υπόψη σας
      ως πρότυπο αβρόφρονος συμπεριφοράς...
     . . .
    θέλω με τα κουσούρια μου εσύ να μ' αγαπάς,
    να μη με κάνεις να αγανακτώ και να νευριάζω,
    κι εγώ για το χατίρι σου θα πάψω, όταν μου μιλάς,
    να κάνω αναρτήσεις, να λαϊκάρω, και να σχολιάζω...



   7...   13.03.2017  
     όνειρο ήσουνα ζωής, άπιαστο κι ανεκπλήρωτο...
     σ’ αναζητούσα μάταια σε καθρέφτες εντυπώσεων,
     σε λεξικά φαντασιώσεων, σε ατραπούς των ψευδαισθήσεων,
     ώσπου θεόθεν ήρθες και κατέκλυσες τον κόσμο των     αισθήσεων..!



   8...   10.03.2017  
       έλα μαζί να κάνουμε
      το μέλλον σου παρόν μας
      και το παρόν σου μέλλον μας...!

    9...      06.03.2017  
        " τα λόγια σου μπήκαν στις φλέβες μου
           το βλέμμα σου στις αρτηρίες μου..."



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου