Πέμπτη 13 Απριλίου 2017

Οι συμβουλές της γιαγιάς...

                                             Γράφει η Χριστίνα Ντεχόλα

ΜΑΘΕ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ Ν’ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΦΥΛΛΟ…
Μου ΄λεγε η χρυσοχέρα γιαγιά μου, «αλλιώς δε θα σε πάρει κανένας άντρας. Θα προτιμάν τις άλλες που μάθανε και με σένα κανένας νιος δε θα ανοίγει σπιτικό.» 
Κι εγώ γιαγιά μου έμαθα ν’ ανοίγω φύλλο και μετά να σιδερώνω πουκάμισα μα πιο σημαντικό ήταν που μου έμαθες πως όσες φουρτούνες κι αν περάσουν «εσύ να στέκεις δίπλα του και να τον βαστάς. Η γυναίκα τον άντρα της πρέπει να τον κουλαντρίζει άμα κείνος πάει να πέσει.»

Γιαγιά τούτο όμως δε μου το ‘πες. Ότι πρέπει λέει να ‘μαι και όμορφη, αλλιώς οι άντρες δε θα κάνουν τον κόπο. Κι ότι πρέπει να προσέχω τι τρώω και να γυμνάζομαι γιατί στους άντρες αρέσουν τα στρογγυλά οπίσθια χωρίς κυτταρίτιδα.


Να είμαι λέει κομμάτια τελειώνοντας απ τη δουλειά αλλά να είμαι διαθέσιμη αν αυτός μου τηλεφωνήσει να συναντηθούμε. Πρέπει να είμαι διασκεδαστική το βράδυ στα μπαράκια, γιαγιά, κι ας πονάν οι πατούσες πάνω στα δωδεκάποντα.. Φυσικά να έχω το δικό μου αυτοκίνητο ώστε να μην κάνει τον κόπο να με γυρίσει σπίτι μετά το ραντεβού. Να είμαι βολική, σέξι και μυστηριώδης, για να μη βαρεθεί από την πρώτη εβδομάδα.

 Να μην αρρωσταίνω, να μην αγχώνομαι και να μην έχω οικονομικά προβλήματα, να είμαι λέει χαμογελαστή για να είμαι ευχάριστη παρέα. Να μην είμαι ούτε εύκολη ούτε πολύ δύσκολη και στο κρεββάτι να ξέρω μερικά πράματα αλλά όχι και πάρα πολλά. Να είμαι μορφωμένη να χω κάνει ταξίδια, αλλά όχι παραπάνω απ’ αυτόν, για να μην τον ευνουχίζω γιαγιά. Να κάνω καλή εντύπωση στον περίγυρό του, αλλά αυτός να μην θυμάται απαραίτητα το όνομα της κολλητής μου.


Μπούχτισα γιαγιά... 

Γιατί να πρέπει να τα κάνω όλα αυτά; Είμαι και γω άνθρωπος και δεν βγαίνω κατά παραγγελία. Το να ‘σαι αγνός και να θες να προσφέρεις δε μετράει πια. Μετράν άλλα ταλέντα και γω γιαγιά κουράστηκα να προσπαθώ να αρέσω και να ταιριάζω με όσα θέλουν να είμαι. 

Για μένα θέλω να ζω. 

Δεν είναι πια τα πράγματα όπως ήταν παλιά.

Πρωτοδημοσιεύθηκε στην φοιτητική ιστοσελίδα mycampus.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου