Κυριακή 7 Μαΐου 2017

Στου Μαξίμου

Όνειρο ήταν τελικά!
Στο μέγαρο Μαξίμου..
Σπανίως θυμάμαι όνειρα, αλλά το χθεσινό, ίσως και λόγω της υπερβολής, είχε αρκετό ενδιαφέρον.
Διορίσθηκα (στον ύπνο μου φυσικά) επόπτης εργασίας στου Μαξίμου. Κάτι σαν επιθεωρητής παρά τω πρωθυπουργώ. Ο πρωθυπουργός είχε πρόβλημα με τον συντονισμό, γιατί αρκετοί απουσίαζαν αδικαιολόγητα απο τα καθήκοντα τους και η δουλειά τραβούσε πίσω.Γινόταν ένα μπάχαλο και το κυριότερο, η αξιολόγηση καθυστερούσε και τα μέτρα ολοένα και αυξάνονταν.
Πρωί - πρωί, κατά τις 8 ώρα Ελλάδος, βρίσκομαι στη θέση μου, αλλά μόνος και έρημος σε ένα αχανές μέγαρο...Μετά απο μια ώρα, ίσως και λίγο παραπάνω, άρχισαν να εμφανίζονται ένας - ένας και δειλά - δειλά στις θέσεις τους.. Άλλοι με τυρόπιτα, άλλοι με καφέ, λες και πήγαιναν σε εκδρομή..
Αμέσως ζήτησα να μου δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα...Αλλά οι περισσότεροι, σημασία δεν μου δίναν!..Μέχρι που κάποιος απο το πλήθος αναφώνησε! ..Σιγά βρε φίλε! Δεν βλέπεις πως ακόμη χαράματα είναι! Περίμενε να στανιάρουμε πρώτα και μετά βλέπουμε!
Φάε και συ κάτι και μη γκρινιάζεις! Κάτι σαν εκείνο το... Φάε μέλι και μη σε μέλλει!.Α!..Όλα και όλα φίλε μου (απαντώ εγώ). Εν ώρα υπηρεσίας εγώ δεν τρώω..Υπάρχουν άλλες προτεραιότητες που επείγουν...
Και κάπου εκεί, ξύπνησα...Ένιωθα εξαντλημένος και είχα μια φοβερή αίσθηση πείνας που δεν περιγράφεται.
Μια φορά και εγώ βρέθηκα στου Μαξίμου και δεν έφαγα!..Αδικαιολόγητος!
 
Ελπίζω το επόμενο, να είναι στον Λευκό Οίκο...Τόσα προβλήματα έχει και ο Τράμπ, να μην βοηθήσουμε την κατάσταση;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου