Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Που πας ψυχή μου

Που πας ψυχή μου
Ποίηση : Δήμητρα Κάππα
Μελοποίηση : Γιάννης Αρβανιτάκης
Επιλογή / Επεξεργασία : Απόστολος Πουτουλούδης

Προβολή στο Youtube

https://www.youtube.com/watch?v=aYDcyHMKF2c

Που πας ψυχή μου;
Πόσες φορές δεν έχουμε πεί.. που πας ψυχή μου; Πόσες φορές, σε τούτους τους ταραγμένους καιρούς δεν νιώθουμε απογοητευμένοι ή δεν πλημμυρίζει η σκέψη μας με αρνητισμό;
Αλλά μήπως, δεν ήταν πάντα έτσι; Πάντα δεν υπήρχαν δυσκολίες και πίκρες σε τούτον τον κόσμο;
Άρα τι μας μένει;..Να γεμίσουμε την ψυχούλα μας με αυτοπεποίθηση και κουράγιο και να προχωρήσουμε..με την ελπίδα πως κάτι επιτέλους θα αλλάξει!
Για πρώτη φορά δοκιμάσαμε κάτι έξω απο τα νερά μας..Μελοποίηση ποιήματος..
Η Δήμητα Κάππα είναι μια εξαιρετική ποιήτρια και μέσα σε όλα όσα έχει γράψει, επέλεξα κάποιο ποίημα..Έκανα δυο τρείς μετατροπές, για να έχει καλύτερη μελωδία....και κατόπιν το ανέλαβε ο φίλος μου , ο Ιωάννης, να το γεμίσει με νότες και μελωδίες...Και κάπως έτσι το δημιουργήσαμε.. 

Να πούμε την αλήθεια μας δυσκόλεψε αρκετά....Ελπίζουμε να σας αρέσει!

Που πας ψυχή μου           
πουλάκι συ του αγκαθιού
γυμνό για πού διαβαίνεις;             
Που πας ψυχή μου
Λύκοι, προβιά προβάτων, καρτερούνε,
σκυλιά οι «φίλοι», δόντια τρίζουν,
οι «άχραντοι» στων χοίρων την αγέλη

Που πας ψυχή μου
πού ρίπτεις τ’ άγια τιμαλφή σου
οι συμμορίες και οι βασανιστές
ψάχνουν για να σε βρούνε
Δεν άκουσες του τριζονιού την τρίλια
εκεί που κείνοι ακούγαν το τσακάλι,
δεν ασημώθηκες του φεγγαριού το χρώμα,
σαν κείνοι ασήμι και φλουρί εμετράγαν,
δε μύρισες της γης το μύρο στη βροχή,
στην κνίσα την σμή τους, πώς δεν πήρες;

Πού πας ψυχή μου,
ξυπόλητη στις ξερολιθιές
γυμνή, για πού διαβαίνεις;

Πού πας ψυχή μου,
σε άγρια πελάγη
για που ταξιδεύεις
φυλάξου απ’ τους καιρούς
..είναι ο καιρός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου