Παρασκευή 28 Ιουλίου 2017

Στην άκρη της γης

Μουσική: Γιάννης Αρβανιτάκης
Στίχοι: Απόστολος Πουτουλούδης

Προβολή στο You Tube


Έλα μαζί μου
εκεί στην άκρη της γης              
πέρα απ΄ τα κύματα
θα αναζητήσουμε
ένα νησί για να ζήσουμε
και απο έρωτα να μεθύσουμε

Έλα μαζί μου
εκεί στην άκρη της γης
πέρα απ΄τα σύννεφα
σ΄ ένα νησί που το φτιάξανε θεοί
πριν αράξουνε κι αυτοί

Ας ξεκινήσουμε, γιατί θα αργήσουμε
ας σαλπάρουμε, πριν σαλτάρουμε
γιατί αλλιώς, δεν θα προλάβουμε

Έλα μαζί μου
εκεί στην άκρη της γης
μέσα στο όνειρο
θα ανακαλύψουμε
έναν παράδεισο μικρό
και εκεί το πάθος μας θα σβήσουμε

Έλα μαζί μου
εκεί στην άκρη της γης
πέρα απ΄τα σύννεφα
σ΄ ένα νησί που το φτιάξανε θεοί
πριν αράξουνε κι αυτοί

Ας ξεκινήσουμε, γιατί θα αργήσουμε
ας σαλπάρουμε, πριν σαλτάρουμε
γιατί αλλιώς, δεν θα προλάβουμε

Έλα μαζί μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου