Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Το μικρό μου μυστικό

  Προβολή στο YouΤube 

https://www.youtube.com/watch?v=7fNtSUmFG3M
Το μικρό μου μυστικό


Μουσική : Γιάννης Αρβανιτάκης

Στίχοι :Απόστολός Πουτουλούδης

Dm                           C
Το μικρό το μυστικό μου                                          

                            Dm                                            
είναι μάτια μου δικό μου                      

          Gm                   C
το κρατάω στην καρδιά μου

            C                       Dm

φυλαγμένο εκεί βαθειά μου



είναι έρωτας γλυκειά μου

είναι αφέτης στη χαρά μου

είναι βάλσαμο στον πόνο

το κρατώ σφιχτά και λιώνω


Ρεφρέν

Gm
το δικό μου μυστικό
F
είναι κούκλα μου μικρό
C
δεν το δίνω σε κανένα
Dm       Am             Dm
είναι μάτια μου για μένα


Σαν τ’ απλώνω μεσ’ τη ζάλη
πάντα φέρνει παραζάλη
είναι φως μεσ’ την ψυχή μου
οδηγός και στη ζωή μου

Το βαστάω ριζωμένο
είναι δένδρο μυρωμένο

δεν το παίρνει ο αγέρας
δεν τ’ αγγίζει ποτέ κανένας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου