Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

Το φυλαχτό μου

                                                                                                    Προβολή στο You Tube
                                                                                 https://www.youtube.com/watch?v=M2-VLIa3jsg

 Μουσική: Γιάννης Αρβανιτάκης  
 Στίχοι: Λάκης Πουτουλούδης             
     
Εισαγωγή Em, C, D, Em            
              
Em                            Am                                  
Στα μονοπάτια των πεζών
C              D                      Em
στα χνάρια των μικρών θεών
βρήκα μια αγάπη φυλαχτό
να με φυλάει απ’ το κακό 


G                                    D
Κι’ από τότε στην καρδιά μου
C                                  Em
σε κρατώ κι είσαι κοντά μου
κι από τότε στο πλευρό μου
σε κάθε μπόρα φυλαχτό μου

Στα λιθόστρωτα σοκάκια των ναυαγών
στ’ ανοιχτά των μαύρων θαλασσών
βρήκα μια αγάπη φυλαχτό
να με φυλάει απ’ το κακό 


Κι από τότε συντροφιά μου
σ’ αγαπώ κι’ είσαι κοντά μου
κι από τότε στο πλευρό μου
σε κάθε βήμα φυλαχτό μου 

Στα υπόγεια νερά των οχετών
στα απομεινάρια των πολιτισμών
βρήκα μια αγάπη φυλαχτό
να με φυλάει απ’ το κακό 

Κι από τότε ερωτά μου
σε κρατώ κι είσαι κοντά μου
κι από τότε στο πλευρό μου
σε κάθε μπόρα φυλαχτό μου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου