Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2017

Μαγεμένες βραδυές

D
Με τα δικά σου χάδια              

A7                            A          
           Μουσική :Γιάννης Αρβανιτάκης
την έχω βρει τα βράδυα,                 Στίχοι :Λάκης Πουτουλούδης
  G                             A
με τα δικά σου σκέρτσα,
D      A7               D
με έκαψες μπαμπέσα.

Έχεις απλώσει δίχτυα

και μ’ έπιασες μια νύχτα,

είσαι εσύ για μένα,

η μόνη μου η έννοια.



Ρεφραίν

D                                                            Bm
Μαγεμένες βραδυές, οι δικές σου στιγμές,  

                           G                              A      

με φέρνουνε ζάλη, με μεθούν το κορμί.

D                                                            Bm

Μ’ έχεις κάνει να νιώθω, πως είμαι πουλί
                        G                                 A
να πετάω μαζί σου, στη δική σου πνοή. 


Μαγεμένες βραδυές, οι δικές σου στιγμές,
με φέρνουνε ζάλη, με μεθούν το κορμί.
Έχεις επιβάλλει μωρό μου, το δικό σου ρυθμό,
παραπαίω μαζί σου και σ’ ακολουθώ.


Με τα δικά σου χάδια
A7                              A G      
την έχω βρει τα βράδυα,
G                             A
με τα δικά σου σκέρτσα,
D          A7            D
με έκαψες μπαμπέσα.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου