Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Πικροθάλασσα

Μουσική: Γιάννης Αρβανιτάκης / Στίχοι: Λάκης  Πουτουλούδης
                                          Προβολή στο Youtube

 Εισαγωγή Dm,C,Dm,C


Dm               C          Gm             Dm
Ήταν μια θάλασσα, μια γλυκοθάλασσα
                C                 Dm   C  Dm
που σε πήρε μακριά μου.
Dm              C              Gm          Dm
Και τώρα μάτια μου, μαύρα τα βράδια μου,
                    C                                    Dm,C,Dm
γκρίζες οι μέρες μου, και τα όνειρά μου.

Dm             C      Gm           Dm
Έρημα βήματα, παραπατήματα,
                 C                       Dm,C,Dm
άδειες οι σκέψεις μου...και σκιερές 


Ρεφραίν
F                       C                    F                  C
Ουρανέ που κοιτάς...στην αγάπη μου να πας
Dm                      C                  Bb               C
ένα μήνυμα καρδιάς, μ’ ένα αστέρι στη γη,
C             Bb Dm
ουρανέ μου εσύ.

Ήταν μια θάλασσα, μια πικροθάλασσα,
γεμάτη κύματα και αμαρτήματα.
Και τώρα μάτια μου, μαύρα τα βράδια μου,
στεγνά τα χείλη μου...χωρίς δροσιά.
Έρημα βήματα, παραστρατήματα,

υγρά τα μάτια μου, καρδιά κομμάτια.

Ουρανέ που κοιτάς... στην αγάπη μου να πας
Ένα μήνυμα καρδιάς, μ’ ένα αστέρι στη γη
ουρανέ μου εσύ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου