Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2016

Ταξίδι ονείρου

Μουσική: Γιάννης Αρβανιτάκης
Στίχοι: Λάκης Πουτουλούδης

προβολή στο Youtube       https://www.youtube.com/watch?v=Upmub2rdjtk&feature=youtu.be

Βάζω πλώρη για ταξίδι μακρινό    
μέσα απο θάλασσες και ουρανό          
ακολουθώντας τους χτύπους της καρδιάς
και τα τρελά..... τα όνειρα μου


Ταξιδευτής...ονειρευτής ..στις θύελλες στα πάθη
μια αγάπη γυρεύω στα βάθη
να ποτίσει με γλύκα τα χείλη
να γεμίσει με ελπίδα το ποτήρι


Αγάπη που σε ψάχνω στα όνειρα μου
δεν χρειάζεται να φεύγεις μακριά μου
Αγάπη που σε ψάχνω στα όνειρα μου
θα σε φέρω μια μέρα κοντά μου

Μοιάζει η θάλασσα η βραδυνή
καθώς απλώνεται στη γη
χαμένη άβυσσος που σκορπά
τρόμο σ΄αυτόν που την αναζητά

Ταξιδευτής...ονειρευτής..στα μήκη και στα πλάτη
μια αγάπη γυρεύω στα βάθη
να ποτίσει με γλύκα τα χείλη
να γεμίσει με ελπίδα το ποτήρι


Αγάπη που σε ψάχνω στα όνειρα μου
δεν χρειάζεται να φεύγεις μακριά μου
Αγάπη που σε ψάχνω στα όνειρα μου
θα σε φέρω μια μέρα κοντά μου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου